Egy nő életének legszebb és egyben legnagyobb kihívásokat tartogató időszaka, amikor nőből anyává válik. Szerencsés az, akinek kész megoldásai vannak az új feladatokra, szerepekre. A legtöbb nő sajnos kevés és olykor nem feltétlenül hasznos tanácsokkal vérteződik csak fel. Az anyaság érzése a legcsodálatosabb élmények közé tartozik, de sokszor kételyek, megválaszolatlan kérdések és bizonytalanság gyötrik az újdonsült kismamákat. Nekik segít ez a tanfolyam…

A gyermek megszületésével az egyik legnagyobb változás következik be egy nő életében. Számos gyakorlati kézikönyv, klub, weboldal, újság segít abban, hogy a mindennapi problémákban segítséget kapjanak a gyakorlatlan kismamák, ám a lelkükben végbemenő változások megértésében, a számtalan újszerű gyötrő kérdésben sokszor egyedül és tanácstalanul állnak. Ebben a helyzetben segít a tréning a legfontosabb területek feldolgozásával.

Az örök nőnek ma már gyakran nincs ideje önmagával törődni. A mindennapok taposómalmában csak gyűlik a feszültség, a fáradtság egyre fokozódik. A tréning segít a kikapcsolódásban, az önmagunkhoz való visszatérésben, a béke és harmónia megtalálásában, az itt-és-most megélésében és az energiaraktárak feltöltésében.

Az életünk körülményeink függvényében zajlik- kinek lassabban, kinek őrült sebességgel, de valószínűleg nem teljes megelégedésünkre. A nőket általában több kihívás éri az életben, hiszen több feladatban kell helyt állniuk. Így még nagyobb feladatot jelent, hogy szeretnénk többet és mélyebben megélni, több boldogságot találni a mindennapokban. Erőnk azonban sokszor még a napi feladatokra is alig van. Pedig van rá mód, hogy harmóniát találjunk nemcsak az ünnepek szent napjain, hanem minden unalmas hétköznapon is. Az önfejlesztő kurzus során segítséget kapsz a mindennapok mélyebb megélésében, a stressz kezelésben, a belső béke megtalálásában, a nőiesség tudatos átélésében. Gyakorlatokon keresztül megtanulhatod, hogy állíts egyéni célokat, találd meg a harmóniát a mindennapokban, egyensúlyozd ki hangulatodat és tégy többet lelki fittségedért.

Tévedés, hogy lehet stresszmentesen élni. És tévedés, hogy a stressz egyértelműen rossz. Az igazság ennél sokkal árnyaltabb. Az viszont biztos, hogy egyre nagyobb kihívást jelent uralkodni a stressz okozta megterhelésen. Széleskörű ismeretek és készségek segíthetnek, hogy ne gyötörjön állandóan a számtalan kihívás okozta frusztráció. A kurzus folyamán  megismerkedünk a stressz jellemzőivel, hogy aztán megtaláljuk, milyen egyéni stressz-kezelő technikák segítenek életed szorongásmentesítésében.

Ha gyakran érzed úgy, hogy minden „szalad” körülötted, bármennyire is igyekszel, nem tudod utolérni magad, ráadásul azt sem tudod, hol áll a fejed, akkor utolért a rendetlenség. Ez lehet kívül és belül, környezetedben és lelkedben egyaránt. Mindkettő számtalan feszültséget okozhat lelked mélyén vagy akár szeretteiddel is. Először is tudd, hogy nem vagy egyedül. Másodszor: a helyzet nem reménytelen. A tanfolyamon megtalálhatod, hogy milyen okok vezetnek el a rendetlenség állapotához, és ezek kezelésére milyen lehetőségek állnak a rendelkezésedre. Valamint elsajátíthatsz külső és belső rendszerező praktikus technikákat,  melyek segítségével megtalálhatod és megteremtheted környezeted és saját magad RENDjét.

Gyakorlati kalauz az élet szervezési kérdéseiben. Mivel nagyon sok családban a feladatok és családtagok koordinálása a nők vállán nyugszik, sokszor egyedül maradnak ezekkel a terhekkel. A fokozódó elvárások közepette nehéz összeegyeztetni a munkát a magánélettel, a gyermeknevelést a párunk kényeztetésével. A kurzus során elfogadó közegben a résztvevők sok hasznos trükköt tanulhatnak, melyek segítenek a női szerepekben való helytállásban,  megkönnyítik számodra a napi teendők tervezését, elvégzését, a családi élet koordinálást.

Egyéni konzultációk során segítek Neked önismereti és önfejlesztő technikák elsajátításában. Egy felmérő beszélgetést követően egyéni tervet készítünk, mely alapján lépésről-lépésre történik a szükséges készségek tanulása. Lehetséges témáink: 

Önismeret fejlesztése:

  • értékek beazonosítása
  • egyéni szükségletek és motivációk feltérképezése 
  • elakadások megtalálása
  • kommunikációs repertoár elemzése

Önfejlesztés:

  • káros gondolati minták korrigálása
  • alapvető kommunikációs technikák elsajátítása
  • asszertív kommunikáció begyakorlása
  • relaxációs készség fokozása

Naptár

Október 2018
H K Sz Cs P Szo V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Blog

Dr Farkas Ilona
Dr. Bíró Katalin